Då var det måndag

igen då!

Återigen på jobbet klockan sex helt i onödan! Men men så är det... Får se om jag får sällskap i morgon istället. Är lite knappt om tid om tjejerna ska hinna lära sig innan sommaren...

Försov mig i morse gjorde jag också! Men det gick ganska bra ändå. Var på jobbet 05.58 (fast jag var där i onödan). Hann ju både duscha, klä på mig och göra mig i ordning på 20 minuter. Bra jobbat. Men all den stressen gjorde det extra surt att jag egentligen inte behövt vara där...


Nu efter jobbet har vi först varit nere på VC och tagit prover på Madelene för att se om hon är laktosintollerant och sen har tjejerna varit hos Anna och klippt sig. Riktigt fina blev dom! Hoppas jag kan lyckas fånga dom på bild så småningom...

Bella och Posan är på träning och jag hoppas jag finner min inspiration till kvällen och tar mig ut på en promenad. Eller så ska jag kanske sätta mig på cykeln en stund. För det kan jag ju göra nu på en gång. Behöver inte vänta på att dom andra ska komma hem och vara med Albin i så fall.. Hmm, beslut, beslut, beslut ;-) Soffa - cykel - soffa - cykel...

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0