Blå, röd, gul...

Hur många färger kan en fot få?

Just nu är hans fot blå från "knölen" och hela vägen ner till tårna på höger sida av höger fot! Under knölen är han röd och ovanför är han gul! Hmm, färgspel utan dess like...

Och fortfarande vägrar han ens prova stödja på det benet. Han hoppar fram och påstår att han försöker (vilket han inte gör). Hans så kallade försök innebär att han sätter i stortån och sen hoppar han fram ett steg, eller så hoppar han bara där på platsen... Känns smått frustrerande för om det är så att han inte kan stödja så kanske man måste åka upp igen och kolla så dom inte missat något. Men just nu vet jag ju inte! Jag får honom inte ens att prova...

Är ju då också hemma idag igen. Kommer som sagt gå på skit på jobbet men det får jag lov att ta. Får göra mitt bästa nästa vecka och komma i kapp då... Åkte in igår och plockade tidningar. Albin satt fint och lekte i en kundvagn under hela tiden! Jätteduktig! Folk lär ju ha undrat :D

Idag är en bra dag! Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0