Okej...

...det är tisdag och dag 4 som "fejksingel"... Paniken i mig när det gäller allt vatten som rinner mot huset är som bortblåst nu när Jonas varit här. Finns inte ord till hur tacksam jag är!

Det har varit fullt hus här idag. Bella har sin David på besök Albin har haft sin kompis Gabriel här. När dessutom Jonas var här och Gabbes pappa kom för att hämta så var det lite kaos. Men nu är lugnet tillbaka och ryggläget intaget i soffan för en stund. Snart dags för Abbe att lägga sig och sen ska jag skjutsa David till Borlänge...

Annars har det varit en vanlig tisdag. Det som är annorlunda är väl att jag hela veckan börjar senare än jag brukar. Dessutom brukar jag ju sluta 17 på tisdagar men som sagt, singel-livet gör att timmarna blir färre... Men det gör inte så mycket :)

Idag gott folk är en bra dag! Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0