Dag 8..

Måndag vecka 2 av 4... Som planerat blev det Borlänge och sportfältet hela dagen! Otroligt mycket folk överallt! Riktigt kul...

Jag och Anders började dagen med en promenad i skogen! Stolt över mig själv att jag klarade av att ta mig ut... Samling inför första matchen var klockan ett och vi åkte med från början. Tre var matchen mot Dalkurd vilken dom tyvärr förlorade. Sen var det fyra timmar kvar till nästa. För att kunna fördriva dom timmarna så gick vi till Kupolen. Andra matchen vann dom med 4-0 mot Forssa!

Imorgon är det bara en match. 13.10 är det dags...

Herregud vilket tråkigt inlägg! Men det kan inte hjälpas. Jag är för trött för att ens tänka ;-) Dags att nanna kudden för min del...

Tack och god natt! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0