Ensam = pizza?

Kan jag inte laga mat eller?! Man kan ju undra för varje gång (nja kanske inte varje) som jag blir ensam några dagar med barnen så köper jag pizza. Vet faktiskt inte varför men det är liksom lite mysigt att sitta i soffan (sitter bara där om det är hämtmat...) och äta med dom. Inte bra i hälsosynpunkt men det får jag ta... Ingen träning blir det idag heller men i morgon bitti är det dags igen! Så det så. Känns fint att vara någorlunda igång igen...

För en gångs skull så är alla barnen samlade på ett och samma ställe! I vanliga fall så är dom endera hos en kompis eller är på sina rum men nu sitter vi alla (utan pappan då) i samma rum samma soffa och tittar på tv/spelar spel/spelar dator/bloggar. Mysigt värre!

Idag är en bra dag! Kram alla







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0