Hemma

Är nu hemma igen och har fått i mig en god middag tillsammans med familjen! I morgon väntar en vanlig arbetsdag och jag hoppas få träffa underbara Rim och Neila också. Vet inte vilken dag det blir men jag längtar så jag blir galen ;-)


Det var längesen nu! Det finns människor i mitt liv som jag älskar så oerhört mycket (ja, förutom alla i min familj då!) och som bor alldeles för långt bort (inte egentligen) och att få till tid att träffas är så oerhört svårt (återigen egentligen inte). Jag saknar så det värker! Men det märks att livet går vidare och alla som flyttar bildar en ny vänskapskrets och ny livsstil. Så också vi. Vi har också varit dom som lämnat och fått nya vänner i en ny stad... Vet inte riktigt vad jag vill säga mer än just nu så saknar jag min Rim så jag skulle kunna skrika! Saknar vår Rim/Helena-tid oerhört mycket :) Men nu är det dags för en liten mini-date i alla fall. Hoppas, hoppas jag hinner med att träffa dom!

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: sara e

finally! nu har jag slutfört uppdraget jag fick av dig! :)))

2011-04-05 @ 07:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0