Helt vanlig

tisdag!

Våren verkar vara här för att stanna! Såå sköönt! Snart är det sista april med allt vad det innebär och sen är maj här! Och som alla vet så är juni en sommarmånad. Fort går det men när det gäller sommar så gör det inget att den kommer snabbt ;-)


Det har varit en bra dag idag. Intalar jag mig själv i alla fall ;-) Har min vanliga månatliga depp men eftersom jag är medveten om att den dyker en gång i månaden så är det en hanterbar ytterst liiiten depp :)

Det är dags att komma igång med träningen igen! Eller vad tycker ni?! I morgon är det onsdag - kanske dags för ett gymbesök minsann?! Ingen idé att lova något för man vet aldrig vad morgontrollet gör ;-) Ibland blir diskussionen mellan mig och sömnen alldeles för långdragen så det inte hinns med någon träning :D Men jag ska göra mitt bästa för att vinna över den förbannade masken! Så det så! Mår ju inte bra av detta så valet är ju egentligen fruktansvärt enkelt!!!

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0