R.I.P 50-öringen!

Just nu blir jag uppäten av 50-öringen i uppräkningen! OMG vad mycket jag har... Och alla inställningar som måste göras i morgon i alla datorer kommer ge mig huvudbry... Men det är inte hela världen än så länge. Man får ju lösa in dom ända tills i mars 2011... Och jag lovar att jag inte vill se en enda 50-öring efter det. Ska blir riktigt skönt att slippa dom måste jag säga!


Får se hur kunderna reagerar också eftersom den "dör" så tvärt. Det brukar ju alltid vara nån som bott i en igloo och inte hört talas om nyheter...



Idag blir det tur och retur till Avesta för att lämna av mamma som varit här sen i måndags. Hoppas jag håller mig vaken på vägen hem när jag är själv i bilen...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nämen?

Vaddå?

Ska vi inte få handla för 50-öringe längre??

Va?

Varför?

Åhhh jag kommer att saknaden lilla rackaren...

NOT!

=)

Miss and love you sister!

2010-10-01 @ 06:35:36
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0