Äntligen fredag!

Nuff said!

Det är skönt med fredag! Tyvärr blir det ingen lugn helg utan fotboll för hela slanten. I alla fall för de flesta, en viss del av familjen tänker spela golf istället ;) Lycka till med svingen älskling!

Vete sjutton om jag kommer åka till den första matchen på lördag som börjar redan kl 12 i Malung. Kanske helt enkelt ska satsa på 16.00 i Vansbro på söndag istället?... Eftersom det är jag och Albin som får åka så får vi se vad det blir. Tjejerna åker redan klockan 8 i morgon bitti och stannar ju kvar över natten...

Det mesta har krånglat idag men jag säger som Matilda; det som inte dödar härdar ;)

Nej nu ska jag blunda en stund innan det är dags för idol. Måste ju kolla hur det går för Nadia Wedberg =) (och för er som kanske inte vet det så har hon jobbat hos oss på Maxi en gång i tiden. Sjöng till och med på vår julfest kommer jag ihåg... Lycka till, snygging!)

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0