Smått galen =)

Blir jag när jag är hemma utan att få min beskärda del av vuxet sällskap ;) Men jag har i alla fall pratat i telefon - åtta gånger! Det är terror på hög nivå ;-) Vi är en lite smått galen familj som det låter väldigt mycket om. Galna skratt och tokerier runt middagsbordet tillhör vanligheterna. Och när jag är uttråkad (som jag är nu) så blir det än värre när jag också ger mig in i galenskapen =D


Men jag tänker bestämma här och nu att den feberfria dagen är idag och imorgon är vi tillbaka i vardagen och längtar tills det är helg (så vi kan vara hemma och få tråkigt igen) ;-) Men missförstå mig inte nu för jag älskar egentligen att vara hemma! Det är såå skönt hemma! Men just nu har jag tråkigt. Frukost, lunch, middag är avklarat och jag väntar bara på att tiden ska slå läggdags (för lilleman alltså)... Det är roligare att vara hemma med friska och pigga barn om jag säger så. Planerad ledighet består oftast av någonting. Sjuk ledighet består mest av vila och väntan...

Ja ja nu har jag gnällt klart! Eller förresten en sak till: Jag saknar min älskling! Men imorgon är han hemma igen =)

Mina brudar står just nu i köket och är i full färd med att baka en sockerkaka! Egentligen borde jag inte smaka när den är klar men som jag känner just nu kommer den landa fint ovanpå middagen ;-)

Idag är en bra dag. Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0