Besök...

...fick jag igår! Från att inte ha någonting att göra till att få finbesök hela dagen är inte illa! Min älskade storasysteryster Katarina och hennes helt otroligt underbara hund Alice gjorde sig besväret och åkte till Falun och till mig! Hur kul som helst! Och mina barn (läs Albin) har aldrig sagt Alice, Alice, Alice så många gånger på så kort tid förut ;)


Tomt blev det när dom åkte igen. Och i morse när jag gick upp för trappan saknade jag Alice´s glada viftande när jag kom upp! Konstigt vad en liten varelse kan göra avtryck =)

Spontanbesök och en syster som känner sig lite Wild & Crazy och drar iväg till Falun bara sådär är perfekt! Tack för besöket, jag älskar dig! ♥

Nu återstår att se vad söndagen har att erbjuda.

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för att vi fick komma!! Det var skönt att få vara wild and crazy tillsammans med dig! Jag älskar dig! <3

2010-10-17 @ 09:45:57
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0