Onsdag...

...och jisses så kallt det är! Men vackert! Tycker om när det ser ut så här på träden, det blir lite ljusare utan att det är så mycket snö...

Vann som sagt över latmasken igår! Cyklade en mil samtidigt som jag tittade på de desperata hemmafruarna... Det gick inte fort men det måste ju i alla fall vara bättre än att ligga helt still i soffan?! Tänkte göra samma sak ikväll faktiskt... I morse blev det gymmet och jag körde igenom mitt vanliga pass. Känner att jag borde öka på vikterna litegrann, det går alldeles för lätt och träningsvärken är för dålig... Lite ont har vi ju kommit fram till att det ska göra ;-)

Sitter nu med min son i famnen och han kan numera rabbla alfabetet! Men bara om han sjunger =D Så gulligt! Han börjar bli så stor. Nästa år börjar han förskoleklass...

Jag har en fundering som jag inte kan dela med mig, tyvärr. Men det handlar om att bestämma sig - ska jag eller ska jag inte??!! That´s the question ;-)

Hur som helst! Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Subway??

2010-11-17 @ 17:02:48
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ring, ring, ring, ring....

DÅ vet du om det blir rätt eller inte!

Annars kommer du kanske att ångra dig... Subway mackan smakar inte lika bra om du inte provar nått annat! =)

Love you!

2010-11-17 @ 17:16:38
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Matilda

Inte för att jag vet vad det gäller, men det jag vet är att: "Man aldrig ångrar det man gjort, bara det man inte gjorde!"

2010-11-17 @ 18:29:38
URL: http://trasmattans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Matilda där!

2010-11-18 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0