Äntligen...

...kan jag sluta ljuga för min man! Skönt! Men jag kan i alla fall konstatera att jag är bättre på att ljuga än jag trodde ;) Men i maskopi med i princip hela Maxi (mest Adel) så lyckades jag (och alla andra) lura Anders! Så istället för en lugn "spelkväll" med Adel och Erica så blev det en dunderfest i Lindans bystuga! Det var oerhört länge sen jag såg Posan så avslappnad och glad (lycklig?)!



Bra jobbat alla som var inblandade (Inger, Linda, Marie, Kina...) Riktigt bra och kul fest med god mat och trevliga människor (maxi-folk - nya som gamla!)

Tyvärr så blev jag en tråkmåns med begynnande huvudvärk så lokalen med musik blev som tortyr för mig =( Trist men sant. Jag brukar vara den som älskar att dansa och jag gjorde mina försök att gå dit men fick lov att ge vika när mina öron skrek NEJ! ;) Men Anders, som är halvdöv, röjde på dansgolvet i alla fall! Självklart med en öl i handen som trygghet ;)



Jag gjorde mina försök att få åka därifrån men då måste ju min darling husband också åka (toffel?) så jag fick snällt stanna kvar så jag inte förstörde festen genom att ta huvudpersonen därifrån...

Men det var rätt kul ändå att som åskådare kolla in alla underbara dansstilar på dansgolvet, så det gick ingen nöd på mig =) 




Anders hälsar och tackar! Och jag säger också TACK till alla er underbara människor som finns i mitt (vårt) liv. Jag älskar er! 



Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0