Okej?!

Är det ok att inte vilja ibland? Tisdagar är ju min vilodag (har blivit det eftersom jag jobbar från 06 till 17 och oftast är helt slut när jag kommer hem) men jag brukar ju i alla fall följa med min goa gubbe när han vill ner och köra ett gym-pass. Men idag vill jag inte...

Är det ok? Vet ju att jag mår bra om jag följer med men JAG VILL INTE! ;-)
Vet ju vilken del av månaden som är på gång och jag vill bara sitta hemma och äta choklad =) Men det ska jag inte, jag lovar. Men soffan och Desperate Housewives väntar i alla fall...

I morgon däremot är ju en ny dag och den startar på gymmet! Ser fram emot det... Har inte bestämt om det är styrka, kondition eller "fettförbränning" som står på schemat...

Nej res på er och kör en FISH-dans! Det är ni värda gott folk ;-)

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0