Till "doktorn" med Abbe...

Kan inte riktigt kalla det för doktor-besök för jag fick ingen som helst hjälp i alla fall... Har ju haft funderingar länge på att Albin reagerar på ett negativt sätt då han får i sig socker. Och faktiskt även snabba kolhydrater. Han blir liksom speedad eller hyperaktiv. Men jag inbillar mig tydligen. För om jag lyssnar på doktorn (läser mellan raderna alltså) så har det mer med uppfostran att göra. Vi ska sätta tydligare gränser så blir det bättre. Kan säga att jag varit fruktansvärt arg och ledsen idag. För som sagt så inbillar jag mig tydligen att han reagerar även på mat. Kan det vara tillfälligheter? Varje gång?!


Hur som helst har jag en son som jag älskar jättemycket och jag vill bara att han ska må bra - alltid... Får se hur jag går vidare med det här nu. För hans skull vill jag inte bara strunta i det...

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Om jag va du skulle jag byta vårdcentral, de har du rätt till enligt lag om du ej är nöjd av vilken anledning som helst. Ge absolut inte upp, välj en annan läkare helt enkelt! De är du som är mamma och känner ditt barn bäst, ingen allmänläkare på en vårdcentral är kunnig nog! U go!! Kramar

2010-04-26 @ 20:40:27
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Katarina

Näe...byt till en annan läkare!! Vi vet ju alla hur Albin speedar, så fort han ser socker!! Uppfostran...det dummaste jag hört...Kämpa på!! Det kommer att löna sig!! Love you! <3

2010-04-26 @ 20:58:38
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Annika i 10:an

Gå vidare!! Ge inte upp, för ingen vet bättre än en mamma om det är något som inte stämmer med ens barn.

Ring barnkliniken, dom är superbra att prata med och vet hur du ska gå vidare så du hamnar rätt!!

Kram från mig!

PS. såg dig hurta förbi i går =) ds.

2010-04-27 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0