Stora staden Falun...

Har varit nere i Falu stad med mina barn idag! Men det var bara jag som shoppade =) Jeans, tröja och ett linne!



Blev pizza på American idag igen. Tänk att det ska vara så svårt att låta bli ;) Ett perfekt ställe att äta på när man har en son som blir lite hyper efter maten... Men man kanske ska prova nyttigare mat istället så kanske han inte reagerar som han gör?! Men det är gott med pizza ibland. Skönt också att slippa laga mat när man kommer hem...

Imorgon är det Anders sista dag på Maxi! Jobbar bara halvdag och sen ska han hämta nya bilen! Kul, kul...


Nä nu ska jag satsa på Beach (bitch) 2010! Eller just ja Helena (bitch) 2010 ;) Ikväll står det skönhets-sömn i soffan på schemat... Borde egentligen gå en liten prommis men är fortfarande slut i kroppen så jag ska nog lyssna på den!

Idag är en bra dag. Imorgon blir en spännande (och bra) dag. Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0