Jag och teknik...

Har fått för mig att jag ska märka mina bilder här på bloggen. Man kan ju kopiera bilder i alla fall och ska man vara helt säker på att ingen obehörig tar bilder så får man ju helt enkelt låta bli att lägga upp något, men jag vill ju dela med mig så jag gör ett försök. Men jag får inte det tillbaka som det var förut. Endera har det varit så sedan Bella bytte typsnitt eller så gör jag nåt fel när jag lägger tillbaka bilderna... Mellanrummen som jag försöker skapa finns inte kvar när jag trycker på spara. Helt makalöst irriterande!

Men det får väl vara så då. Inte mycket att göra åt...

Idag har det i alla fall varit en bra dag! Har precis skjutsat ner Madde till bion. Hon och Hampus (pojkvän?) ska gå på Alice i underlandet. Den skulle jag också vilja se faktiskt. Det är ju min favvo-skådis som är med... =)


Träning idag blir det ingenting av med och det är väl lika bra... Tjejerna ska på fotbollsläger i Gävle i helgen så det kanske finns tid över för träning då...

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0