Onsdag

Uppe innan tuppen och tog en cykeltur i vardagsrummet ;-) "Hem till gården" första halvmilen och "Melrose Place" nästa. Ibland brukar det vara "Fresh Prince i Bel Air" vilket ibland bara är pinsamt men också kul... Jobbig låt att få på hjärnan bara - I pulled up to a house about seven or eight and I yelled to the cabby yo home smell you later..... :D


Meningen var att jag skulle ut på en prommis på lunchen idag men jag fick vända! Jag var inte rätt klädd vill jag mena... Burr så kallt det blåste! Trodde jag skulle tappa öronen efter bara ett par meter så jag vände om och gick in och handlade istället. (Vilket jag så här i efterhand tycker är jätteskönt att det är gjort)...

Underbar dag på jobbet! Har helt otroligt härliga arbetskamrater. Vill bara säga det...

Nu är jag, Albin och Bella hemma. Jag framför datorn (liiten stund till innan det är dags att inta köket), Albin med TV-spel (provar på lite Lara Croft) och Bella med nyinköpt Frida-tidning (men mest hjälpande med spelet ;-)). Madde är hos en kompis idag men ska hämtas hem till kvällen...

Inte så intressant liv kan man ju konstatera. Ibland händer det liksom inte så mycket...

Idag är en bra dag. Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Thank you for sharing..

<3

2011-01-26 @ 18:05:24
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0