VAB...

Mysig natt - NOT!

Kanske ska börja berätta att när jag hämtade Albin i måndags på dagis så berättade dom att ett barn hade spytt och att Albin inte fick på sig men var nära...

Igår kväll när vi gick och la oss så hörde vi att Albin gnällde lite men avfärdade det med drömmar. Efter ytterligare en halvtimme hämtade vi in honom till oss. Fortfarande i förnekelse att det kunde vara annat än drömmar. Men det dröjde inte länge innan Anders satt i sängen totalt nerspydd! Mmmm så mysigt...

Stackars Albin fick gå in i sin egen säng och vila upp sig och Anders fick hoppa in i duschen medan jag tog reda på sängkläderna...

Kände väl inte direkt att jag ville sova i den sängen så Anders fick ta gästrummet och jag "bäddade" en madrass inne hos Albin...

Så inte överraskande så är jag hemma idag med en magsjuk Albin. Peppar, peppar så har han bara spytt en gång och vi har precis börjat med en tsk cola... Håll tummarna!


Idag är en bra (VAB-)dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0