Ledbruten gubbe ;-)

Har en man som knappt kan röra sig! Och är det så att han rör sig så kommer det ett konstigt ljud samtidigt ;-) Tror min älskling har fått till sig under dessa fyra matcher att han inte är så ung och vältränad som han ibland tror...



Jag är i alla fall riktigt imponerad av de tappra spelarna. På matchen idag körde dom utan avbytare och gjorde sin bästa match tror jag minsann. Rebaz var otrolig i mål och trots massor med skott på mål så släppte han bara in tre! Bäst på plan förutom Anders var definitivt Sandra som var modig nog att ställa upp med alla gubbar. Bra jobbat!

Idag är inte Madde den piggaste av oss alla men inget kräks än så länge. Hoppas bara att det går åt rätt håll så Bella kan ha sitt "kalas" i morgon... Anders har stånkat sig iväg med Albin på skridskoskola och jag försöker att inte känna efter så mycket när det gäller mig själv :)

Har varit en tur på stan och Albin fick köpa present till Penny som har spök-kalas i morgon... Albin ska vara skelett :D Själv gjorde jag ännu ett inköp på Gina Tricot och det får bli det sista inköpet tll mig själv på ett tag. Men nu har jag i alla fall två tröjor att variera mig med...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0