Vill bara tala om

att det är lördag idag! Så det så...

Inte mycket annat att berätta faktiskt. Har oljat in våra utemöbler vilket tog mer av min energi än vad jag någonsin trott! Men nu är det klart och blir det inte bra så tänker jag inte göra om det. Bara så att vi är på det klara med det! ;-)

Sitter nu en ytterst liiten stund i soffan med datorn i knät. Inväntar fint besök nämnligen! Adel, Erica och kanske till och med syster Nadia förärar oss med ett besök så här på lördagskvällen. Tror dom sa något om grillning också! Nice!

Så mycket mer än detta blir det inte.

Idag är en mycket bra dag! Skål och välkommen

Kommentarer
Postat av: Katarina

Saknar dig... Jag vill också skåla o grilla med er..!!

2011-04-23 @ 18:59:50
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0