Måååndag

Lååång måndag känns det som. Körde uppräkningen för fjärde dagen i rad nu då. Ska bli skönt med ett brejk på två dagar ;-) Kanske jag kan jobba med det jag ska då... I morgon är det tisdag vilket innebär tidningsplock. Faktiskt på onsdag också, men då ser det ut som att jag får köra det själv. Men jag är ju superkvinnan så jag fixar väl det!? ;-)

Så nu måste jag väl ändå ha gnällt klart?! Jag kan villigt erkänna att jag varit en bitter***** idag. Värst är väl att alla måste kommentera det också. Men det får jag stå ut med helt enkelt :)

Studsmattan kom på plats idag till Albins stora förtjusning! Nu gör han inget annat än hoppar :D Får nog lov att införa tidsbegränsning så dom inte hoppar sönder sina ryggar...


Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0