Gillar inte

att jobba på helgerna! Så enkelt är det! Fast i och för sig - jobbet i sig är ju inte så betungande - det är den tidiga morgonen som är värst. Behöver minst en sovmorgon i veckan i alla fall ;-)

Jaja första dagen på helgen avklarad. Liite uppkäftigt att klaga när jag ändå slutar klockan tio. Kändes som att jag kom sist och gick först :) Så nu tänker jag inte gnälla över det något mer!

Väl hemma möttes jag av min duktiga tidningsförsäljare och vi alla slog följe för lite moraliskt support längs sälj-rundan... Hela 17 tidningar blev sålda denna underbart härliga vårdag!

Nu står vårstädning i trädgården på schemat!

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0