Tack Linda...

...för att du ordnat en otroligt lyckad kväll!

Måste ju berätta för er andra att min vän Linda ordnat med cocktailparty som började med en välkomstdrink och sedan också jättegod plockmat (mums!). Dessutom så hade hon en egen trevlig bartender (snygg också, vet inte vart hon hittat honom ;-)) som fixade fem olika drinkar som vi fick smaka och betygsätta. Sen var det bara att beställa mer av den man tyckte bäst om =P

Drink nr 1: Cosmopolitan
Drink nr 2: Caprinoska
Drink nr 3: Margarita
Drink nr 4: Mojito
Drink nr 5: White Russian

Mina favoriter var nr 1, 4 & 5! Sen kommer 2:an och allra jättesist (för mig) kommer 3...


Sen kommer Linda med en liten "giftbag" till oss gäster! Så just nu sitter jag och lyssnar på en skiva med "tjejmusik" som fanns i påsen =)

Och som om det inte var nog så fick vi åka limousin till "Hela Huset"! Helt otroligt ordnat! =)

Riktigt rolig kväll! Så än en gång: Tack Linda, du hade verkligen tänkt på allt!



Det jag var mest orolig för var ju kläderna och jag kan meddela att även om jag var helt ensam att inte ha klänning så gick det bra ändå =P

Så idag då? Blir ju som tur är aldrig bakfull men tröttheten är påfallande istället så det blir en riktigt lugn och fin söndag!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0