Nice!

Riktigt nice! Fredag igen då...

Har hela helgen uppbokad. I morgon är det Granny Goes Street som jag vet att mina barn väldigt gärna vill gå på och på söndag tror jag att det blir Uppsala. Eller så gör vi tvärtom och åker till Uppsala i morgon och då blir det att gå på tjejernas fotboll på söndag! Dessutom ska vi ju packa eftersom vi måste åka direkt när jag slutar på måndag =) Oj oj oj! Det är mycket nu ;) Många beslut som ska fattas. Men inte direkt betungande beslut som påverkar framtiden utan mer behagliga beslut som när det passar bäst att åka...

Måste säga att det är skönt att den här veckan är slut. Det är alltid trevligt när inventering och hysteri tar en paus på tre månader... Mitt jobb börjar i och för sig efter inventeringen men jag tycker att jag ligger bra till. Men det blir mycket sitta på kontoret...

Idag är en bra dag. Kram alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0