Utanför?

Har du ibland haft känslan av att känna dig utesluten och icke användbar till att helt plötsligt vara den som ska veta allt och hjälpa till med allt? Så har jag känt det idag (jag och några till tror jag)! Tur att vi är några stycken drängar som kan förstå varandra och man får prata (läs kräkas) lite ;-) Tack, du vet vem!

Men tänker inte bry mig så mycket mer om det för nu är jag hemma hos min underbara familj istället! ♥

Har lite smått planer på att ta med tjejerna på en tur till Ge-Kås i Ullared någon helg. Bara fredag till lördag... Har ju en systeryster som också vill med så vad säger du om helgen vecka 45? Om jag inte är helt ute och cyklar så borde du vara ledig då ;-) (Ha ha kul att kommunicera via bloggen!)


När vi bodde i Falkenberg så var vi ju där på hösten och fyndade både vinterkläder och leksaker till jul så jag tror att en tur dit skulle både löna sig och vara en kul grej att göra bara vi tjejer!

Så nu tänker jag sluta blogga och börja leta boende i Ullared istället. Om inte annat så har vi ju en massa bekanta som vi kan våldgästa och samtidigt hälsa på medan vi är där =)

Idag är en bra dag. Kram alla





Kommentarer
Postat av: Katarina

Det stämmer, att jag är ledig! Så jag hänger på, måste bara fixa nån som vill ta Alice! Tjoho!

2010-10-19 @ 08:29:46
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0