Flytt och stök...

...på jobbet! När jag och bästa Ami precis börjat med tidningsplocket idag så kom dom underfund med att tidningshyllan var tvungen att flyttas. Allt för att få plats med de nya konfektyrhyllorna som i sin tur ska göra så att jag får in min nya tidningshylla! Blev liite mer jobb än vad vi väntat oss när vi började... Men det är ju också kul när det händer något utöver det vanliga! Jag menar hur ofta drar man en tidningshylla på tio sektioner genom en stormarknad? Men nu står den på sin provisoriska plats fylld till bredden med nya tidningar. Det kommer bli såå bra med den nya hyllan som dessutom är 12 sektioner stor! Den hamnar tyvärr lite i skymundan från "kundvarvet" men som kompensation så är det en ny stor hylla som förhoppningsvis kommer dra till sig kunder ändå... Kommer bli lite roligare att plocka igen när det är någonting nytt och när man får plats med allt istället för att tidningarna måste stå omlott med varandra... Spännande!

Håller på med min sjuttioelfte utrensningskur men var i alla fall tvungen att köpa naturgodis idag! En helt ny hylla fylld med alldeles färskt naturgodis! Mums! Men jag köpte faktiskt bara ytterst lite (blev bara 11kr) så det förstör förhoppningsvis inte för mycket =P

Och jag lovar mig själv och alla andra att nu är det bannemig sista gången som jag ger mig på någon kur! Vill inte hålla på så här! Måste sköta mig med mat och låta bli allt onyttigt istället så ordnar ju det mesta sig självt. Inte hålla på och må så här dåligt och tycka illa om sig själv...

OFF, off, OFF, off, OFF, off............................

Imorgon kära vänner är det Må Bättre som gäller! Blir det löpband eller gym? Återstår att se...

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0