Livrädd...

...att jag glömt någon!? Och det har jag ju egentligen för den finns ju även mostrar, fastrar, släkt till släkten, vänner och bekanta som är värda att nämnas men tänk vilket tråkigt inlägg det skulle bli ;-)

I morgon bär det iväg till Solna - på kurs! När jag var liten så bodde min mormor och morfar i Solna och jag kommer ihåg att jag trivdes finfint där. Gick själv till Solna centrum och gick i sådana där läskiga snurrdörrar till Åhléns (kan ha varit typ Domus också men minnet sviker). Men vad jag hört och förstår så är ingenting sig likt... Skulle vara kul att spatsera runt och minnas lite men det blir det inte tid för i morgon...

Ska bli lite intressant att få lite utbildning och kanske några tips och trix som kan vara användbart på kontoret =)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas att allt gått bra!? Och att du hinner se dig omkring i "våra" gamla kvarter!

Love you!

2010-12-01 @ 16:38:22
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0