Fullspäckad vecka?!

Känns som om jag har jättemycket inbokat denna vecka. Allt från inredningsparty hos Kina på tisdag och kurs i Solna på onsdag till kundkortskväll på torsdag - massor ;-)

Fick lite panik när jag kom att tänka på att jag inte kommer kunna träna på morgonen varken tisdag, onsdag eller torsdag! Vad göra? Är ju för lat för att träna på kvällen! Kommer ju inte iväg till gymmet på kvällarna! Får sätta mig på cykeln och kämpa istället...

Saknar några älsklingar i mitt liv just nu. Kommer bara över mig ibland - att jag saknar dom alltså... Mamma, pappa, bonusmamma, systrar, bror, syskonbarn, syskonbarnbarn och alla som hör därtill! Finns så mycket kärlek i min familj och ibland träffas vi allt för sällan... Men som tur är så finns dom i mitt hjärta hela tiden! Älskar er alla oerhört mycket - Anders, Isabella, Madelene, Albin, mamma, pappa, Barbro, Katarina, Ehlin, Alfonso, Adina, Douglas, Johan, IsaDora, Tobias, Jennifer, Alice, Ulrika, Conny, Fredrik, Jennie, Björn, Linda, Liam, Tilda... Och sen har vi alla på Posans sida också - Åke, Eva-Britt, Thomas, Anna, Arvid, Elsa, Jonas, Madde och bebisen som snart kommer... En enda stor och härlig familj! ♥

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Älskar dig också, och saknar dig!

2010-11-29 @ 20:48:51
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0