Morgonträning

Blev sent uppvaknande även denna onsdag men jag åkte ner till gymmet i alla fall =) Tog löpbandet i besittning i 35 minuter och avslutade med 5 minuter i ganska stark lutning... Fanns inte mycket att se på TV:n så mobilen och radion blev mitt sällskap...
Nu på kvällen kom min älskade make hem och lagade en av världens godaste maträtter - Köttfärspaj! Självklart gjord på dinkelmjöl så den är inte allt för onyttig... Det är så gott!

Förresten för er som vet lite om vad som pågår bakom kulisserna så tog Anders det stora steget idag och det gick över förväntan vilket var en lättnad! Så om ungefär en månad gott folk..... ;) Och för er som fortfarande inte fått höra skvallret så lovar jag att berätta snart =)

Idag är en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!

2010-03-24 @ 21:43:25
Postat av: jessica

Nuuu du blev jag nyfiken serru!!!!!!! :-D

2010-03-24 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0