Måndag 8/3

Mina måndagar har sedan lång tid tillbaka börjat med en promenad på 40 minuter. Så också idag! Går upp, klär på mig, dricker kaffe och tar stavarna med mig ut för en rask härlig morgonprommis! Stavarna gör så att även gäddhänget får en genomgång... Sen är det duschen som väntar och en mysig morgon med Albin innan dagis och arbete börjar.

Träningen idag kommer utföras på gymmet och förhoppningsvis hinner jag med ett core-pass också. Mina "lovehandles" behöver behandling ;-)

Kram alla

Kommentarer
Postat av: carola

Vad duktig du är Helena! Både att kämpa på med träningen och att skriva. Heja heja heja =)



Och jag håller med: Kattis är en fantastisk

förebild på både det ena och det andra. Det är en förmån att få känna henne.



Skriv snart igen =)

2010-03-08 @ 14:21:51
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0