KKK ;)

KundKortsKväll alltså! Vad tänkte du? ;)

Dagen började som en onsdag ska börja - på gymmet! 05.00 loggade jag in och körde igång med ett styrkepass... Så skönt. Tre tjejer var vi som tappert kämpade med vikterna =)

Sen har det varit jobb för hela slanten. Har fått massor gjort idag och Cissi (min lärling) och jag hann med mer än vi gjort på länge =) Det bådar gott inför sommaren!

Åkte hem för att äta lite middag för att sedan återvända till den populära kundkortskvällen på Maxi! Min plats var som vanligt vid "självscanningsväggen" för att hålla kunderna sams när alla scanners tar slut ;) Inte så mycket folk som det brukar vara men det var i alla fall trevligt...

Nu ska jag dricka upp mitt the och till 100% fokusera på Grey´s Anatomy!

Me like =)

Och icke att förglömma! Grattis Barbro på födelsedagen! Hoppas du har haft en riktigt fin dag och blivit ordentligt uppvaktad av pappa där borta i Polen =)


Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

KluKluxKlan? KattisKommerKämpa? KattensKlokaKompis?

Knu...Näe nu räcker det på vad jag först tänkte...

Love you!

2010-06-03 @ 07:29:54
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0