Plocka, städa, plocka, städa...

Makalöst vad grejer vi har! Men efter tre(!!!) lass till tippen så börjar vi se slutet på det hela... Dessutom kommer vi för första gången på väldigt väldigt länge in i våran bastu(!) och vår klädkammare. Nu gäller det bara att försöka bli av med det som vi inte vill slänga. Det är ju inte direkt vår grej att stå på loppis och sälja. Det är lite för lite engagemang i oss för att det ska bli något ;) Men vi har fyra fulla flyttkartonger med loppisgrejer och desto mer kartonger med leksaker som vi ska portionera ut...

I morgon tar jag och mina barn en tur till Uppsala (eller Edshammar/Storvreta rättare sagt). Förhoppningsvis kommer vi hinna med både mamma, Katarina, Ehlin, Adina och dessutom hoppas jag på IKEA (så jag kan köpa nya saker att fylla upp huset med igen, det kan ju inte vara så här städat och tomt länge ;))

Blir kvar tills på tisdag sen bär det hem igen så jag kan ha min "sista-veckan-ångest" i fred...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0