IKEA =)

Efter en tur till stan och SEB (med stora Bella) så åkte jag och min älskade make till Gävle och IKEA (Valbo - jag vet). Har länge tänkt skaffa nytt bord till köket eftersom vi nu är fem i familjen och inte fyra som vi var när vi köpte förra bordet...

Valde länge och noga men tillslut så slog vi till på bordet "Torsby" och stolarna "Gilbert"

Måste säga att jag var skeptisk men det blev (enligt mig) jättebra!!!


Förutom några kartonger i garaget så är vi härmed officiellt klara med vår "rensning".
Det blev ju bara sex vändor till tippen (med fullt släp) och två vändor till Henning (också där fullt släp - med kläder!). Nu gäller det bara att bli av med gamla bordet (dessutom vill jag sälja vår stora bokhylla och soffa...) men vi får väl försöka med blocket eller nåt...

Ser verkligen fram emot att få äta frukost i det "nya" köket i morgon =)

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Va duktiga ni har varit! Köket är kanonfint!! :D Kramar

2010-07-30 @ 05:43:15
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Riktigt snyggt! Och visst är det skönt att få rensa ut all man hamstrat under åren! Puss o Kram <3

2010-07-30 @ 08:09:49
Postat av: Katarina

Wow! Vad fint!

Vad duktiga ni har varit, och visst är det skönt, att få rensa ut "det gamla" och göra nytt! Nyttigt är det också!!! Jag tar nog en tur, till er och kollar in det live, snart! =))

Kram!

2010-07-30 @ 08:14:43
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Hi hi hi tack de samma!!! :D

2010-07-31 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0