Gym x 2

Idag blev det gymmet hela två gånger! Först i morse då jag och Anders åkte ner och hängde på låset klockan fem och sen på Core-pass till kvällen.

Albin fick hänga med till gymmet på kvällen och fick vara i barnpassningen eftersom Anders och tjejerna är på fotbollsmatch i Mockfjärd. Efteråt gick vi till Kalamata och käkade focaccia med kyckling - mums! Riktigt mysigt har vi haft det - jag och Albin =)

I morgon börjar allvaret igen för tjejerna. Bella börjar sjuan (högstadiet) och Madde femman! Spännande...

Själv börjar jag sex i morgon bitti och känner redan att jag är trött! Sover väl förmodligen när resten av familjen kommer hem (inget ovanligt)...

Fick en underbar inbjudan idag (med en underbar bild) till dopet av Neila! Gud så glad jag blev! Tack Rim (och okej då - Robert också ;-))

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0