Fint besök

Idag har jag haft finbesök av min älskade syster Katarina och vår underbara mamma! Jag bara älskar dom tillfällen som vi bara kan sitta och umgås. Att bara vara...

Hehe galen bild som Bella tagit =D
Alice var självklart också med!

Själv är jag den tröttaste människan på jorden just nu (känns det som i alla fall) men jag överlever ;-)

Känns som om livet springer ifrån ibland. Man kommer hem lagar mat, skjutsar till träning, hämtar från träning och sen är det dags att sova och dagen är slut... Jaja sådant är livet. Hinner inte med mig själv, hinner inte med att umgås med min man och knappt heller barnen. Hatar det faktum att man i princip går och lägger sig före barnen för att överhuvudtaget orka med nästa dag... Längtar otroligt mycket efter sommar och semester känner jag! Det ska bli skönt...

Idag är, tack vare mitt besök, en riktigt bra dag! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för en underbar e.m/kväll!! Jag älskar dig!

2011-05-12 @ 07:54:36
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0