Vad hände?

Ja jag har då ingen aning ;-)

Kom som vanligt hem efter jobbet (som är sent på tisdagar :P) och hade maten nästintill framdukad på bordet :) Slängde i mig lite korvstroganoff hungrig som jag var och när jag skulle resa mig för att ta den där extra onödiga portionen så kände jag att jag hade konstigt ont i magen...

Har aldrig haft så ont i magen förut (på det sättet alltså). Gick och la mig en stund och med dagens teknik så kan man ju googla via telefonen så blindtarmen kollades upp... Men det är fel sida så istället började ju tankar fara omkring om annat (som tex cancer) men sen lyckades jag trycka bort det och somnade en stund.

Blev inte väckt förrän halv tolv då min kära make tyckte att det var dags att göra sig klar för kvällen. Typ klä av sig kläderna :P Gick upp, tog en alvedon och har sovit till nu!

Har fortfarande lite svag smärta kvar men det känns mycket bättre. Och envis som jag är så åker jag till jobbet nu...

Det är en bra dag idag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas att du mår bättre!!

Var rädd om dig!

Love you and need you!

2011-03-16 @ 07:48:13
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0