Torsdagen den 17 mars 2011

Det är dagens datum det! Japp så är det ;-)

Och vad händer idag då? Tog mig lite sovmorgon och åkte in till jobbet till sju (istället för sex). Har varit en riktigt soft dag! Tidningsplock med bästa Ami. Lite omplockning av alla trädgårdstidningar gjorde att vi gick därifrån med ett nöjt leende på läpparna :) Det är fortfarande såå kul med nya hyllan och de möjligheter som den ger! Är roligt att kunna möblera om och skapa lite nytt varje gång utan att det är tungjobbat...

Posan var in på en snabbvisit också så jag fick chansen att pussas lite på arbetstid ;-)

Laddar för fullt för att bli Procordia-änka i hela 10 dagar! Konferensen den här gången är nämligen på Gran Canaria! Grattis till det!


Letar febrilt efter en ny lista att skriva efter så ni slipper denna fruktansvärda bloggtorka... Får se om jag hittar något, om inte annat så får jag väl hitta på en egen :)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0