Tjejkväll...

...på Gina Tricot! Har varit ner med Bella och shoppat lite. Det är lite kul att överraska lite och ha spenderbyxorna på. Tyvärr är mina byxor inte så jättestora på den fronten men lite kunde jag bjuda på idag i alla fall.


På jobbfronten är det inget nytt. Ska från och med vecka 15 börja jobba helg (bara tillfälligt hoppas jag) och det kan jag säga att jag inte ser fram emot. Jag totalt storgråter inombords! Men tyvärr finns inga andra alternativ just nu så det är bara att bita ihop och hoppas att det märks på lönen ;-)


Har träffat mycket trevligt folk idag. Någon ny bekantskap och några gamla. Alltid lika trevligt. Tidningsplock med den bästa som vanligt på tisdagar. Skönt att få komma ut i butiken och få umgås lite med Ami. Dessutom kommer det så mycket nya tidningar så här på våren vilket gör att det är extra kul att "möblera om" och se till att få plats med allt. Vilket är nemas problemas med vår nya fina hylla :)

Bild av tidskriften

Nu ska jag deppa ihop lite i soffan och förhoppningsvis bli lite gladare efteråt ;-)

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0