Jodå!

Snöhögarna är som borttrollade! Såå skönt att kunna ta sig till brevlådan utan att kliva i världens pöl och dessutom kommer jag ju kunna köra ut bilen från parkeringen! Enda problemet nu är min ledsna son som insett att snögrottan för evigt är borta ;-) 

Så återigen TACK Jonas!

Morgonen var en riktigt konstig morgon. På något vis så har telefonen lagt av och har inte ringt. Jag vaknade liite för sent så att säga. Tio i sju flög jag upp och Albin ska vara på dagis klockan sju! Det var bara att sätta fart... Och dagen har varit därefter. Riktigt trött och seg, svårt att komma igång...

Men nu är vi hemma och ska förmodligen iväg och handla lite senare. Ska skjutsa Bella till träning senare så jag får väl passa på då. Det är i alla fall dags att fylla på förrådet lite...

Idag är en bra dag! Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0