Hemma =)

Japp då var vi hemma i Dalarna igen! Saknar alla redan. Konstigt hur man kan känna...

Men nu har jag i alla fall min man tillbaka i mitt liv! En del fick ju för sig att Anders lämnat mig och det hade han ju - men bara för en vecka! Men det kanske inte var så konstigt att dom trodde det så som jag gnällde över singel-livet ;-)

Jag är inte avundsjuk på de som är singlar för jag håller med min syster - att vara ensam är inte kul... Och jag ska defenitivt inte gnälla för jag har min man och jag är inte ensam överhuvudtaget! Jag kan bara föreställa mig hur det är...

Fick ju som sagt äran att ta hand om Alice vilket verkligen gav mersmak! Snällare hund får man ju leta efter. Och vilket sällskap sen! Kunde ju under hela promenaden prata med henne (och mig själv) utan att någon tyckte det (läs jag) var konstigt... :D

Nu ska jag ner till soffan och inta ryggläge!

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0