Gaahh!

Precis allt vatten från den smältande snön rinner längs med gången och in mot huset! Är ju så mycket snöhögar överallt så vattnet har ingen annanstans att ta vägen! Har försökt hacka bort så mycket is som det bara går med spettet men just nu är det en sjö utanför dörren :( HJÄLP!


Så här illa har det aldrig varit och jag vet inte alls vad jag ska ta mig till?! Vattnet kommer ju från den stora högen som kommunen kört dit men jag tror inte dom skulle bry sig...

Ja, ja om jag blundar tillräckligt hårt så kanske det försvinner?! Är totalt lebruten i ryggen och i mina händer efter "spettningen"...

Idag verkar det som om våren kommit till Krondiket! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0