Dag 24 – Det här får mig att gråta

Tanken på ett barn som far illa...

Åh det är så mycket som kan få mig att gråta! Jag gråter till TV-program, filmer, tidningsartiklar, dödannonser och ja i princip allt som är sorgligt...

Kommer ihåg att när jag väntade Isabella så var jag lite extra känslig och vääldigt "hormon-stinn" (skyller på första gången). I alla fall så satt/låg jag i soffan och grinade till Glamour! Hahaha! Det är sjukligt ;-)


Senaste gången var till Sofias änglar på femman... (Men erkänn - det är ett sorgligt program...)

Men jag brukar oftare skratta så mycket så att jag gråter mer än vad jag gråter för att något är sorgligt! Kan skratta så tårarna sprutar :D

Idag är en bra dag att gråta eller helt enkelt skratta på! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0