Dag 21 – Ett förändrande ögonblick

Åh det finns ju så många! Men ska jag välja ett så måste det ju vara när jag fick mitt första barn, för det är ju ändå den största förändringen som en människa kan vara med om! Från att vara ensam och tänka mest på sig själv till att nästan aldrig någonsin tänka på någon annan än sitt/sina barn...

6 februari 1997 kom den förändringen för mig. Klockan var 09.14 när vår första dotter Isabella föddes. Om det inte hade varit för att det var så länge sedan så hade jag kunnat lägga ut en bild på henne som nyfödd också men det fanns inte digitalkamera då. I alla fall inte i vår familj... Och att montera ihop scannern (eller ja - koppla ihop den med en dator) det orkar jag inte ;-)

Sen som sagt finns det ju huur många ögonblick som helst som förändrat precis allt! När jag träffade Anders, flytt till Ludvika, Falkenberg, Falun, fler barn, nya jobb och ja alltihopadetdär!


Idag är en bra dag för förändring! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0