Bilen fixad - check!

Äntligen har vi fått tummen ur och lagat min "sunkvolvo"! Ett gas-spjäll rikare och 7200kr fattigare... Men nu är det i alla fall gjort!

Har skjutsat min älskling till tåget och då också självklart åkt till American Take Away med barnen för vår obligatoriska vi-är-handikappade-utan-pappa-pizza! Mumsigt värre!

I morgon är det lördag och min älskade systers födelsedag och det innebär en tur till Uppsala! Det ska bli riktigt nice! Det enda jag har ångest över är ju att Albin missar sin sista hockeyträning och Madde missar sin första fotbollsmatch. Men sånt är livet ibland. Man kan inte få allt ;-)

Gårdagen avslutades med en date med underbara Erica och Adel! Alltid lika trevligt! Inser hur sjukt mycket man kan sakna en människa i sitt liv... Tur att vi kan dejta ibland så ångesten inte blir för stor ;-)

Men nu ska jag jäsa vidare i soffan med mina gullungar!

Idag är en bra dag! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0