Örebro

Efter en välbehövlig sovmorgon så packade vi in oss i bilen och styrde kosan mot Örebro och tjejernas fotbollsmatch. Fick nästan lite semesterkänsla eftersom det oftast är den vägen vi åker när vi åker till västkusten :)

En otrolig mysig dag måste jag säga. Vi käkade lunch på Toffes i Ludvika och for sen vidare. Strålande sol var det också efter vägen... Tyvärr förlorade tjejerna matchen men vi hade i alla fall trevligt, vi föräldrar som var där. Efteråt hälsade vi på i skolan där dom bor och sen gick jag, Anders och Albin en tur i Örebro stad. Vi bestämde oss för att äta middag på Pitchers (tillsammans med BB-Tobbe för övrigt ;-)) En mycket god oxfilé hamnade i min mage...

Jag gjorde mina försök till att fånga denna B-kändis på bild men det lyckades inte så bra. Däremot blev det trevliga bilder på oss :D


Och så då det sista försöket av min älskade man att zooma in på BB-Tobbe. Om man vet hur han ser ut så kan man lite smått se att det är han i alla fall... :P

Haha ja, ja så går det när man är alldeles för svensk för att överhuvud taget våga gå närmare...

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0