Dag 2 (28)

Gillar inte nedräkning, men jag hoppas att detta ska hjälpa mig ta vara på de få dagar jag har. För även om man tycker att fyra veckor är länge så går det så otroligt fort...

Idag (efter en morgonpromenad i skogen) så styrde vi volvohinken mot Ludvika och Knutsbo. Det var nämligen dags för en efterlängtad date med Therése, Bella och William! Mycket god köttfärspaj och riktigt gudomligt goda chokladmuffins bjöds det på!


Eftersom vädret visade sig från en helt ok sida så åkte vi till Knutsbotjärn för ett litet dopp innan det var dags att åka hemåt. Jag har aldrig någonsin sett en så galen hund som Alice! Helt vansinnigt roligt galen var hon i och utanför vattnet!

taget från Isabellas blogg


Dagen för Alice slutade alltså även denna dag i badkaret! :D

Tack så mycket för idag familjen Åberg, Norgren, Jansson!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0