Vem försöker man lura?!

Med kläder döljer man allt - nästan. Kommer i och för sig aldrig sätta på mig tighta kläder och visa alla skavanker men vem försöker jag lura just nu när jag sätter på mig större och större storlek för var dag som går?! Usch och fy för mig själv för den enda jag lurar är mig själv! Och jag vet vad jag gör för fel, så vem försöker jag lura när jag kommer fram till att det är ok att stoppa i sig allt som jag gör? Jo återigen, mig själv...

Jag är experternas expert när det gäller vad som är rätt och vad som är fel, men jag lever inte som jag lär...

Men det är måndag, ny vecka, ny månad, nytt år så varför inte ta nya tag?!

Så vi gör ett avslut och börjar om från början. Vem vill jag vara?

September 2009

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0