Duktiga jag ;-)

I alla fall än så länge! Cyklade i 40 minuter i morse och blev svettig som få! Är ju lite svag i kroppen efter första "kuren" då man inte äter någonting (bara dricker) på två dagar. Sen återupptog jag en vana som hjälpte mig gå ner förra omgången - promenaden på lunchen! Gick ganska långt och var borta i cirkus 50 minuter. Köpte mig sedan keso, avocado och bröd som jag smaskade i mig tillsammans med lunchdrinken! Bra där! Ikväll däremot kommer jag nog avvika lite då jag ska hem till Tessan på Tupperware-party. Brukar vara lite trevligt fika då som jag förmodligen kommer låta glida ner ;-)

Så det var dagens uppdatering när det gäller träning och hälsa!

Mycket mer än så har jag inte att komma med... Anders åker till Gävle i morgon och lämnar oss för ett par dagar! Är tillbaka på torsdag kväll. Så det blir lite sovmorgon för mig med andra ord! Gymmet kan jag glömma men jag har ju min älskade cykel som får stå till tjänst istället :P

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bruttan, jag tror på dig. Och du är ju så vacker som du är :) Kramiz

2011-01-24 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0