Dag 15 – Mina drömmar

Kan vara väldigt konstiga ibland. En sak som är utmärkande för mig är att om jag mår dåligt, fundersam eller stressad över något så pratar jag i sömnen. Får för mig att jag glömt något av barnen någonstans eller att det är någon där som inte borde vara där... Oftast blir jag arg på Anders för att han inte förstår mig när jag bubblar en massa rappakalja men efter ett tag vaknar jag till och fattar inte själv vad jag pratar om ;-)

Men oftast har jag helt normala drömmar. Ungefär en gång i månaden blir dom lite mysko men något säger mig att det har med hormonerna att göra...

Och dagdrömmer gör jag hela tiden! Där är allt perfekt! Hehe tänkt om...



Mina favoritdrömmar :D

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0